Jennifer Andersson

Hejhej

Publicerad 2016-01-30 18:21:16 i Allmänt,

Skriver några snabba rader. Kan säga att jag så smått börjar ta tag i mitt hästliv igen😄🐴❤️ till och med delat upp sparkontot så nu har jag ett "hästen" konto. Men blir inget köp än på ett tag... Eller?

Så träningen har fått dela med sig av sin tid till stallet också. Men tror det är bra också för är mer taggad nu under de träningspassen som blir! Idag körde jag två block med 7 olika övningar. Man kör helt enkelt igenom hela kroppen. 10 rep på rad, sen 10 rep på varje innan man går vidare. Det tre varv. Så sammanlagt 60 rep på varje övning. Hästmässigt är det inte lika "prestige" inriktat just nu menmen de kommer kanske framöver, när jag köper mig en häst..😁




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela