Jennifer Andersson

Stall, träna, jobba

Publicerad 2016-02-01 15:46:39 i Allmänt,

Förra veckan (mån-fre) så satt jag absolut inget i soffan förens vid 8 fredags kväll, efter jag ridit. Då funderade jag på hur mycket jag varit hemma under veckan. Och jag hade bara varit hemma och; ätit, duschat, sovit. Och då finna det inte ens en kvart framför datorn eller något. Utan jag har verkligen inte gjort något annat under hela veckan. Visst hade jag för ett tag sedan endel tid över?? Eller??? Nu kan Jah säga är det typ värre än någonsin. Skulle inte behöva 48 timmar på dygnet, utan snarare runt 55-60 i alla fall. Aja man är ju ung än så gå in i väggen gör jag väl inte... Eller? ;)

Menmen förra veckan blev det rida mån-ons och fre. Börjat rida igång en av ridskolas hästar som varit skadad under längre tid. Ett fullblod som haft boxvila sen i höstas så han är pigg och glad. Bond kallas han. Sen har jag faktiskt börjat att rida en gång i veckan på ridskola (historien börjar om typ, men den här gången hoppas jag att jag kan hoppa över ponnystadiet, har inte lust att köpa en c-ponny^^)

Så förra veckan fick det bli tre pass träning. Sprang vid halv 10 på kvällen i tisdags, efter jobbet. Ja vet hurtigt värre..

Sen blev det gympa medel på Friskis på lördagen med mamma. Skaffat ett 11-kort där. Och har optimal träning till slutet av april tror jag det var. Så då vet ni.

Sen på sön åkte jag med pappa och Pia till Friskis och körde ryggpass. Kan nu göra 3 chins på rad utan problem. Men ska försöka mig på 4 nästa gång.

Denna vecka ser ut enligt följande;

Mån- rida Bond, jobba
Tis- rida Bond, jobba, springa efter jobbet
Ons- rida Bond, nessie ska till veterinären och kolla sin överröeligher i framtassarna, jobba
Tors- rida Bond, jobba
Fre- jobba, ridlektion, fyller år så ska väl göra något kanske på kvällen
Lör- åka till Maria i Örebro, kanske hinna träna innan
Sön- kanske ha släktkalas, träna troligtvis

Hon är inte så tjock i verkligheten..😅

Vet inte varför men tyckte den här texten var så sjukt bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela