Jennifer Andersson

Räknar ner för resa, jul, nyår. Mycket att se fram emot!

Publicerad 2015-11-24 11:29:09 i Allmänt,

Idag är det vilodag ifrån träningen. Så mamma och jag passar på att gå på stan och fixa inför resan. Ta ut pengar och handla solkräm osv. Ska bli så skönt! Länge sedan jag var på solsemester... Och eftersom jag låg på stranden typ 2 gånger i sommras så ska det bli helt underbart!!!!! Får ligga i det sista nu i träningen så man har en riktgt bra form när man ska visa sig i bikinin. 

Nu sitter vi just nu och fikar. Beställde en kladdkaka, men åt faktist inte ens hälften. Från att ha varit besatt av kakor godis osv så är det inte så kokande längre. Bara att komma över drickan kvar, det tycker jag är svårare..

Jobbet går bra nu, har varit "number 1" hela månaden. Vilket resulterat i rätt bra med extra pengar. Alltid välkommet

Träningen funkar också. Kan göra två chins på rad (får jag ett woooow) och totalt 15 (får jag ett oooo) sen har jag fått ett "hoppskutt" program. Dagen efter första passet var benen inte nådiga, men nu efter tredje så känns det lagom dagen efter haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela