Jennifer Andersson

Underbar helg

Publicerad 2015-05-10 15:49:50 i Allmänt,

Helgen har varit hur bra som helst! 

Jobbet i fredags gick skit, men gick bra sista halvtimmen. Så gick därifrån med "flaggan i topp". Om man kan räkna bort 6,5 timme. 

Gick av vid Ica och köpte kladdkaka, godis, Cola och sen beställde jag pizza. Traskade hem med detta och sen gick hela kvällen åt att äta alltihop (i omgångar mellan 18-03) och se flera avsnitt av sherlok Holmes. Hört att den ska vara bra, och herremingud det är den!! 
Sen kleta jag på mig en svart ansiktsmask och la mig på spikmattan. Kolla lite på youtube sen somnade jag. Men var smart att ha alarm på, så gick sen upp och drog av masken.
Har ingen aning om när jag la mig, men jäklar vad härligt det var med en kväll/natt för att bara vara

Sen igår så vaknade jag av mig själv. (Finns ju inget bättre än när man slipper ställa alarm) såg mer sherlok Holmes, gick till gymmet och körde styrka. Gick hem, tog ett bad och lyssnade på al pitcher (komiker på Spotify) och åt pizza samtidigt. Japp jag åt pizza i badet. Slappare än så kan det inte bli

Sen var det bara att fixa ordning sig, innan gästerna kom. Satt och drack och snacka och hade det supertrevligt, innan vi drog in till stan och satte oss på en uteservering. Därefter blev det burger king. Så denna helgen har jag verkligen unnat mig, men jäklar vad skönt det är att få vara ledig och bara få vara

Idag är jag hundvakt åt farmors vovve. Så vi har varit ute på en långpromenad, ska strax gå en sväng igen. Ärligt sugen på gymmet, men vill inte behöva tvätta håret så ofta, så får bli att bara promenera idag ;) 

Försöker även hålla alla tankar borta från vilken dag det är imorgon!!!






Kommentarer

Postat av: Helena A

Publicerad 2015-05-10 16:10:13

Ett tips är torrschampoo. Perfekt när man tränar mycket men ej vill tvätta håret varje dag:) O håller med det är viktigt att unna sig ibland:) Lördag är min dag;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela