Jennifer Andersson

London ons-sön

Publicerad 2015-05-28 19:24:54 i Allmänt,

Redan gjort av med typ 2000kr och hotellets kaffe smakar rökfimp men frukosten är god. Tunnelbanan kan bli aspackad och man måste stå på ena sidan i rulltrappan för att de som har bråttom måste gå på andra sidan. Då sparar de typ 5sek😏 och jag kan inte ens säga hej utan att de undrar var jag kommer ifrån. Han jag köpte busskort av frågade om jag inte kunde sjunga för han. Jag har köpt 5 trosor på Victoria secret, (vill köpa ett nattlinne också men det kostade typ 600kr så får fundera..) en mjukis playsout, två magtröjor, en kroppskedja. 

Igår åt vi på en resturang där man fick plocka ihop olika sallader. Idag åt vi pizza. Jag har smakat cookie and cream muffin. Man kan beställa muffins milkshake också (muffins,glass,mjöl och grädde på toppen) men det får jag prova en annan dag kanske. Åkt buss längst fram på övervåningen har vi också gjort. Kom nästan nyss hem till hotellet 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela