Jennifer Andersson

Imorgon är man ledig

Publicerad 2015-05-13 11:58:48 i Allmänt,

Sitter just nu ute i solen på jobbet. Börjar om 25min så vill inte gå in än. Men nu börjar det komma mörka moln naturligtvis.... Typiskt. 
Blev en mysig frukost med tremening innan jobbet, synd bara att tiden går alldeles för fort. 

Igår körde Jah styrkeprogrmamet på gymmet, i förrgår intervaller 25min. Idag vila sen imorgon blir det ett pass med pt. Fredag ska jag prova löptestet igen tänkte jag (spring så långt du kan på 12min) antingen bara plant eller så kör jag en gång också i backe. Får se vad jag orkar innan jobbet då jag börjar 9 ;)
För om 2v ska jag få nytt träningsprogram och köra löptestet på "allvar". Så vill vara lite förberedd. 
Lördag simning söndag cykel. Så ser veckan ut.

Ska även träffa Maria imorgon eftersom jag är ledig. Se film och kanske strosa på stan eller något, ingen aning. 

I helgen har jag inte mycket mer än träning bestämt. Men blir kanske något glas ute eller filmkväll eller nått. Vem vet, spontant brukar ju bli roligast säger man

Blir ingen pavlova heller (den vara katten) fått varningar om att uppfödaren inte har rent mjöl i påsen. Surt som f*n. Men hittat en kattunge hos en seriös uppfödare nu, så antagligen blir det en katt i juli istället.

Förövrigt vet jag inte om det är något mer att skriva jag nu... Eller har jg skrivit att jag ska till London i slutet av maj? Har i alla fall bokat med 2 kompisar och ska hämta ut en hel del kläder på Ica som jag beställt. Kanske redan nämnt det också ingen aning.

Sen ska ju jag och mamma på Selma spa här någon helg, sen blir det antagligen att åka till Stockholm den 23;E och kolla på kattungen och träffa uppfödaren. Så lite kul kommer upp inom den närmsta framtiden. Ska även försöka komma iväg till Emma och Corinne. Hur och när ska jag bara lösa först.

Nu är det bara en kvart tills jag börjar så ska försöka pallra mig in. Har börjat blåsa nu också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela