Jennifer Andersson

Ett hoho i natten

Publicerad 2015-05-15 23:53:03 i Allmänt,

(Antar att ni märker att jag typ alltid skriver från mobilen? Om ni undrar varför endel meningar blir helt fel så är det mobilens stav som får det till fel ord när jag skriver snabbt.)

Fick förresten ett till träningsprogram redan igår. Med kettlebells. Så har ett styrkeprogram och det nya. Så nu har jag:
-styrkeprogram
- kettlebells 
- simning 
- cykel
- löpning ("lång distans") kör 5km.
- intervaller (25min)

Eller ja PT säger 2 spring 2 program i veckan. Cykel och simningen gör jag "självmant". Hon nämnde även att jag klarar plankan mycket bättre nu (den ingick i nya programmet). Och att hon även kunde se att jag musklat på mig. Jippi! 
Tremening kommentera även det när vi var och simma, att det syntes att jag låg i med träningen. Då blir man lite extra motiverad. 

Provade springa imorse (strax efter 7 på morgonen, jag kommer aldrig bli som alla andra)... Kom 2,68km. Nästnäst sista minuten havererade så jag fick dra ner tempot... (som jag egentligen inte får göra) men sen rädda jag upp det och drog på sista minuten som f*n så jag kände att nu snart är jag helt borta. 

Tycker det är lite komiskt att jag har 3min för lång tid när jag springer 5km. Och nu hade jag typ 300m kvar när tiden var slut. Jag drar den slutsatsen att mitt huvud förstör min prestation. Kanske faktiskt dags att ta tag i tankegångarna och få dem att gå med mig istället för mot mig.


Förövrigt fick jag idag en hälsning ifrån Chezters nya ägare. Det går jättebra och hon är jättenöjd med honom. Tycker han är världens snällaste häst. Saknar han så enormt ibland... Kan ibland drömma om honom men till och med då minns jag att han inte är min längre, just den drömmen ska minsann stämma överens med verkligheten... Men ska faktiskt försöka ta mig iväg och hälsa på han. Min kung <3


Är jättetrött just nu förövrigt, spelat bloons (apor som smäller ballonger) med kusinen på telefonen, ätit kex med nutella på, börjat se på sherlok (igen) men kom ingen vart för spelandet kom ivägen. Nu är jag för trött för att påbörja något, så antar att jag ska lägga mig och läsa. Sedan sova, och imorgon ska jag ha sovmorgon. Sen iväg till badhuset och simma, basta. Sen fika på stan med ****** (nej ingen hemlig person jag vet inte med vem än bara ^^) 

försökte få någon att luncha med mig igår. Fråga 5 pers, 1 kunde men svarade försent så då hade jag redan hunnit köpa subway och gått till Maria istället. När man själv är ledig då minsann finns ingen i närheten, men jobbar man då missar man massor känns det som... 

Sen på kvällen ska jag och Maria antagligen på bio. 

Och nu funderar jag på om jag skrivit något intressant alls idag. Kanske ska gå in i någon djup diskussion framöver. Blir mycket "svammel" texter just nu

Kanske borde skriva ut detta och typ sätta upp... Överallt i ögonhöjd?? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela