Jennifer Andersson

Sitter på bussen

Publicerad 2015-03-27 08:38:27 i Allmänt,

Mot jobbet så tänkte hinna skriva några rader. Kan ju först berätta att jag har börjat tråna på optimal träning istället för Friskis. Och imorse märkte jag att mina lår har blivit smalare! Blev gör häpen men oj där var det visst också skillnad. 
De har i alla fall just nu ett gym på hammarö (ska öppna ett till som är större) sen har de ett jättetjusigt i stan. Ska ta lite bilder när jag är där nästa vecka. Ser väldigt elegant ut, lite mer som ett spa än gym nästan. I stan är det större, plus att de har en ångbastu. Och så samarbetar de med en frisörsalong så det finns salong schampo osv att använda, och padds osv.

Så nästa vecka ska jag träffa min PT, och sen göra ET fatscan. (Hjälp!) eller då farligt är det inte. Man sätter geléelektroder på kroppen så mäter den fett, muskler, vatten och slaggprodukter. Man får helt enkelt veta hur man ser ut på insidan. 

Sen har jag även köpt ett fitbit armband så jag kan hålla koll på hur mycket jag går, förbränner, sover osv. Kan visa bilder hur det ser ut sen.

Idag blir det jobb (suck..) och sen ikväll blir det Disneymaraton med tremening!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela