Jennifer Andersson

Le åt livet

Publicerad 2015-03-04 12:12:50 i Allmänt,

Idag känns som en bra dag. Började dagen med att vakna av mig själv. Vilket jag alltid för nu. Men alldeles för tidigt (första gången är typ antingen halv 5 eller vid 7, va är felet?) men då kan man bara somna om/dra sig fram till typ 9 då jag ska gå upp. Och det är jätteskönt. Så sen gick jag upp, såg lite modern family och åt scones. Fixa ordning mig och åkte och klippte mig. Blev nöjd men nu är jag blond på det rakade, det ser inte så bra ut. Men själva frisyren blev fin!
Sen har tavlan kommit på mig och Chezter, eller ja den är på Ica. Så får hoppas mamma hämtar den idag. För fick inte hämta den förens vid 16. 

Sen är det ju lillördag idag! Då får man ha med sig godis. Och snart är det helg och den kommer bli jättebra ser det ut som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela