Jennifer Andersson

Hur det går med tränandet

Publicerad 2015-03-08 12:48:39 i Allmänt,

Det går bra, annars hade ni nog inte fått höra något ;) varit på gymmet 4 dagar denna vecka till och med. Två gånger med tremening i gymavdelningen. Först kör vi springbandet 20min. Jag går raskt första 5 sen joggar jag lugnt 5, ökar sedan lite mer i 5, och sen högsta tempot i 5. Men är andra veckan jag kör springband så gjorde ett "normal" arbete. Jädrar va snurrig man blir när man går av! Och så är det ju en trappa ner till gymmet, skulle vara skönt att kunnas springa ute men jag blir som en pipanka varje gång. (Varje gång så fort det är minsta kyligt i luften..)

Men efter det körde vi lite allt möjligt i gymmet i typ 30min. Så ett pass på ungefär 50 min alltså.

Sen var jag på gympa medel igår. Bra att få lite rörlighet och lite blandat någon gång i veckan. Sen idag blev det skivstång.
Så i dagsläget väger jag 65,5kg. (Wow modigt att skriva det här kände jag, till "allas" beskådning) inte tänkt att bli tyngre men vill ha bort det överflödiga som kommer från alla godsaker jag unnar mig. Men inte tänkt gå på någon galen diet men i alla fall försöka dra ner påt om det funkar ;)

Tänkt skriva ett inlägg om för och nackdelar utan häst snart också. Kan säga att jag ha haft massa konstiga drömmar, inatt drömde jag att Chezter blivit ridskolehäst på hrf och han sprang runt som en idiot i hagen och var helt knäpp. Sen tror jag inte ens att hästen såg ut som Chezter i drömmen men det kändes i alla fall som min förre detta häst. Just den där känslan av att den inte var min längre var så jobbig... Men Chezter i verkliga livet har det bra i alla fall, det som räknas <3

Sen har jag även börja titta på lägenhet och även så tänkte jag skaffa katt. Ska visa bild på rasen, av reaktioner jag fått på snapchat så kommer de flesta av er nog att rynka på näsan och undra hur detta ens är möjligt ;)
Sen vill jag börja kolla på safari, har ju råd att åka nu!

Tror inte jag ser någon skillnad på armarna, menmen jag orkar mer i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela