Jennifer Andersson

Glider fram på moln

Publicerad 2015-03-12 11:51:47 i Allmänt,

Starta dagen med att gå till bussen, sådär tidigt som man gjorde förr i tiden när man skulle till skolan. Låter kanske jobbigt men den kyliga morgonluften och solen som sken var faktiskt en perfekt start på dagen!
Gick sen med tremening från stan til gymmet. Körde det vanliga, märker faktiskt att jag blivit starkare och fått mer kondis. Gött mos

Sen tig vi faktiskt bussen tillbaka till stan och käka lunch på ett mysigt ställe. (Sandys tror jag det hette) åt världens godaste pasta med kyckling. Luncherbjudande också så 49kr kostade det. Och var minst 2 portioner jag fick. Bara att frossa i sig

Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet. Har fortfarande chans att få silver (950kr/v) men om det skiter sig har jag garanterat brons (320kr) inte lika mycket men alltid något! Brukar tänka att jag tjänar tillbaka skattepengarna ;)

Är lite småtrött men piggnar nog till  hoppas jag. Blir en kopp kaffe på jobbet innan vi startar


Hur söt!?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela