Jennifer Andersson

Fitbit

Publicerad 2015-03-28 11:56:06 i Allmänt,


Själva armbandet ser ut såhär. Sen är det totalt 5 "ljusknappar" på det. En knapp representerar 2000 steg. Så målet där är alltså 10 000 steg på en dag. Så när man trycker på armbandet två gånger lyser olika många knappar upp beroende på hur långt du gått.

Sen kan man sätta på sömnläge när man går och lägger sig. Då märker den om man är rastlös i sömnen eller om man vaknat. (Detta var en skitnatt, brukar vara Max 30min rastlös och inte vakna heller..)



Här blev jag lite slarvig igår. Du ska helt enkelt skriva in vad du åter under dagen, så kan du se hur mycket som kommer in/ut och vad som blir över av de förbrända. Det i färg är vad jag ätit. 


Sen finns de hur långt jag gått. Och även hur många steg jag gått. I torsdags var jag på gymmet, därför blev det färre steg ;)







Sen kan man även utmana vänner som också har armbandet. Så jag och Emma kör weekendworrior nu. Den som tar mest steg under helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela