Jennifer Andersson

Mer bilder från London

Publicerad 2015-06-02 00:31:17 i Allmänt,


Köpte massa olika choklader! Som vissa försökte sätta klorna i, lyckades med en som jag lämnade öppnad utan uppsikt ;)

Sen var vi på matmarknad, här köpte jag och alida pasta. Naturligtvis gick min plasttallrik sönder så jag hann knappt äta något innan allt åkte i backen. Men det var gått. Tyckte även killen var rätt snygg, tills jag såg "skägget" huuuur tänkte han där??? -.-





En liten utställning med Alice i underlandet

Kaffet på hotellet smakade ciggfimp. Men beställde en latte som var såå god på ett fik. Och så tog jag alltid en croissant (?) till.





Enhörning!!!


Om jag blir rik någon dag vill jag också ha såna här grindar. Inte exakt men samma stil

Men var det en ekorre so var sugen på något gott <3


Sen så var det denna som också ville hälsa. Om vi hade något i utbyte, vilket vi inte hade -.-



Där innanför bor premiärministern


Häst!!




Biograf




En hel godisaffär med flera våningar. Och så är det spår av jordnötter....





Det regnade bara en halv dag typ

Sluuuuuut. Får visa vad jag köpt en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela