Jennifer Andersson

Vänta på bussen

Publicerad 2015-01-21 21:43:51 i Allmänt,

Sitter i en nästan igensnöad busskur (okej lite överdrivet kanske) och väntar på bussen. Vi slutar ju 21, men bussen kommer först 21.45.... Jippi. Så får sitta i typ en halvtimme och vänta. Men då missar jag inte bussen i alla fall.

Idag red jag dressyr på Chezter, snälla mamma var med och fixa annars hade jag aldrig hunnit. Blev asstressigt ändå så hon fick skjutsa mig efter bussen för den hann precis köra förbi oss. Så fick åka efter och så fick jag kasta mig av när den stannade vid nästa hållplats. Men med hann jag!
Sen var jag så smart att jag satt med mobilen. Och så efter en stund titta jag upp, och då inser jag att vi precis passerat min hållplats!

Men den åkte till Ikea och vände där och körde samma väg tillbaka. Så var i god tid till jobbet ändå. Tack och lov

Idag fick jag återigen sitta på Nykund eftersom dem som.brukar sitta på passiva under var tillbaka. Kanske inte sagt det men fick ju sitta på passiva i mån och tisdag. Alltså dem som haft miljonlotteriet förr inom ett år. Sålde grymt bra bägge dagarna. Och skulle antagligen kommit upp i guld om jag fått sitta kvar. Men blev flyttad. 
Och nu ser det ut som att jag kanske kommer få silver, men bara kanske.

Blev lite sur. För sålde bättre än de som nu sitter på passiva. Någon enstaka var kanske uppe i typ samma mängd sälj som jag. Men de har suttit på det projektet över ett år också.

Jag fattar att inte alla kan vara på passiva. Men det är alltid samma på passiva under. Och nu när jag gjorde ett så grymt jobb två dagar i rad så blev jag faktiskt lite sur över att behöva gå tillbaka till Nykund.

Jo jag sålde 6st idag, inte fy skam men inte jättebra. Och ja jag kan sälja bättre. Men det projektet där du kan harva in mest poäng är på passiva under. Vet du hur du ska låta och prata säljer du hur jävla mycket som helst. Men nu måste jag sluta bussen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela