Jennifer Andersson

Va jag ledig idag?

Publicerad 2015-01-06 18:21:58 i Allmänt,

Herre känns inte så. Visserligen sov jag till 12 (så försvann några timmar hehe) 
Men vad har jag gjort? Jo varit i stallet. Ridit Chezter (ohoj) första vanliga "jogging" passet för i år. Red 4 dagar förra veckan, eller han fick springa runt några varv i trav och galopp i typ 10-15min. Bara så han blev liite svett på halsen haha. Men får ta det lugnt, han är ju inte riden på 5v...
Idag red jag typ 20min

Sen var jag iväg oc träna på Friskis, gympa medel. Förra veckan var jag iväg 2gg, denna ska det bli 3!

Nu sitter jag i bilen och väntar på att mi pizza ska bli klar. Sen ska jag och pappa osv på bio. 
(Perfekt, ridit+tränat. Och så äter jag pizza efteråt, och sen blir det dricka, godis och ostbågar på bion. Oc jag undrar varför jag ser ut som jag gör)

Ska egentligen hälsa på farmor också, men hon svarar inte och jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas klämma in det idag, vi får se helt enkelt!

Men nu har det gått en kvart så jag ska hämta pizzan! Ha det fint hörrni!

Mamma när ho är i sitt esse! Hahahaajaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela