Jennifer Andersson

Så jäkla trött..!

Publicerad 2015-01-13 12:05:31 i Allmänt,

Jag skulle tro att det är många av er (typ 10pers..) som inte trodde jag skulle orka/hinna både med stallet och gymmet.. Men jag gjorde det!
Har mockat och fixat resten, joggat Chezter. Åkt till gymmet och spinnat så jag nästan svettades blod (skämt osido) sedan duschat på Friskis, det var inte min grej. Uhhh nej offentliga duschar är inte min grej... Inga draperier eller något.

Sen åkte jag till jobbet och åt min egengjorda wrap, nu sitter jag med en kopp chokladkaffe och min andra halva av pepparkaksdegbiten jag åt imorse. (Får ju bara äta EN godsak om dagen) börjar jobba om 10 min. Så nu ska jag umgås med kollegorna innan, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela