Jennifer Andersson

Nu är det nytt år

Publicerad 2015-01-01 21:14:21 i Allmänt,

Och jag har några nyårslöften, fast egentligen känns det mest stressande att ha löften? För tänk om man inte gör allt man tänkt sig? Funderar på vad jag gjort 2014, men tror inte jag har gjort något jätteroligt.
Har haft en hel del olika jobb. Eller är det 3? Jag vet faktiskt inte riktigt vad som hänt detta gångna år, men det är ju bara att gå bakåt i bloggen och kolla haha.

Men har träffat många nya människor som jag är väldigt tacksam för! Ni är guld värda.
Sen har jag utvecklats mycket som person, och gjort mycket kul också.

Sen har jag haft en dötrist period. Då jag var arbetslös, mina musketörer drog sin kos (ni vet vilka ni är...) som tur var hade jag hästen som jag kunde satsa fullt på då (hade inte råd med mer så...)

Men sen började jag på PEC, och då träffade jag världens bästa kollegor. Och nu börjar en ny period i livet. Och detta år ska bli grymt, det bara är så!

Löften: 
Kroppen: (kom på att jag kunde skriva denna kategori eftersom jag skrev 3 saker som hade med kroppen att göra ^^)
- ta tag i träningen igen, 3 gånger i veckan ska jag dit. Och det är bara för min egen skull. Jag trivs med att träna, få anstränga och ta ut mig. Sen så är jag van att vara musklad, inte så att jag vill börja med bodybildning, men man ska ändå kunna se musklerna även fast de inte ser ut som lerklumpar. Som jag tycker det gör ifall man är extremt musklad. Kommer ju inte rida så mycket snart och då är gymmet ännu viktigare...

- skaffa en tatuering. Japp ni läste rätt, jag ska ha eklöv på någon slags gren längst midjan. Sen får vi se om den ska gå upp över axeln eller ej.

- ta fler hål i öronen. Jag ska ha två till uppe på vänster öra. Sen tror jag att på höger ska jag sätta en eller två rakt igenom det böjda högst upp på örat. 

Livet:

- få ett förhållande. Jag är sååå less på att vara singel, snart kommer det bli jag och en eller två katter. Helvete säger jg bara

- åka utomlands. Nu ska jag ut och se lite! Jag jobbar och kommer troligtvis få en bra slant när jag sålt Chezter ( :,( )

- köpa en pinscher/sfinx. Skulle vara väldigt kul att ha en hund, men det går lättare att ha en katt. Inte lika mycket pass. Men köper jag en katt så ger det inte bra vibbar till förhållande löftet...

- Leva livet. Nu är det bara att tuta och köra. Hälsa på i London, shoppa vilt i Ullared, fotoexpedition i Helsingborg, och rusa runt i Karlstad med de andra!

Det var väl det, så nu kan jag börja ha lite småpanik och ångest för att jag ska klara av detta. Gott nytt år allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela