Jennifer Andersson

Kalla mig hurtig

Publicerad 2015-01-18 18:53:16 i Allmänt,

Är på gymmet nu, för tredje gången denna vecka också! Var här tre gånger förra med. Sen veckan innan var det två? Och veckan därinnan också två? Okej erkänner kommer inte alls ihåg... Borde skriva upp i någon kalender när jag varit på gymmet, lite som jag gör med Chezters pass.

Men denna vecka har jag kört spinning i tisdags, skivstång igår och idag ska jag köra gympa station. Tänkte först gå på gympa puls me den var 5, och jag tänkte träna nu vid 7. Så när jag skulle välja pass så bara; jaha! Det var station 70min nu ja... Men det är både kondis och styrka blandat så det blir bra ändå son tur är. 

Idag har Chezter fått galoppera över en sockerbit och en bom. Var ringrostigt men gick väl bra. Utom att han är helt stum i vänsterregeln. När jag satt på volten i vänstergalopp fick jag nästan mjölksyra i vänster arm. För han vägrar ta ett stöd på ytter. Ända sättet att avlasta min stackars vänsterarm är att ha han utåtställd. Men han måste herregud kunna gå ställd inåt! 

Men utom det och att han som vanligt vill dra iväg efter "hindret" gick det bra. Var ju första gången på typ två månader? Så får ta det som det kommer. 
Kan meddela att hörlurarna var skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela