Jennifer Andersson

Jävlar vad precis

Publicerad 2015-01-21 21:53:56 i Allmänt,

Måste bara säga att jag precis hann få iväg förra inlägget. För bussen kom precis när jag klickade på publicera! Säger ju att mitt schema är stressigt.

Imorgon ska Chezter vila. Jag, mamma och farmor ska gå på bergvik. Och sen jobbet, vad annars? Hade inte någon jätterolig dag idag. Kändes bara inte så energirikt eller vad man ska säga. Ingen jobbbglädje, men får se om det känns bättre imorgon. Kan ju bero på att det är den tiden på månaden också. 

Kom på nu att jag kan vara uppe lite längre idag! Jag behöver nog inte gå upp så tidigt imorgon. Skulle vilja se ett avsnitt av the legend of the seeker. Problemet är att jag glömt vilket avsnitt jag var på.. 

Men nu ska jag strax gå av bussen, så hejdå igen

Bjuder på en exklusive ankfejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela