Jennifer Andersson

Jävla Ica tur det finns iskräm

Publicerad 2015-01-23 16:34:17 i Allmänt,

Dagen på jobbet höll på att sluta i katastrof. Vi körde inte Nykund idag heller, och det fanns för lite material på passiva. Så vart fick vi nykundare sitta? Jo på Ica kuriren

Flesta passet gick bra, fick iväg 8. Där man ska ligga. Nästa pass fick jag iväg 2. Och dessa jävla människor alltså. De säger att de inte kan se. Och så säger jag "jaha, så du läser inte alla nu?" Vet ni va de svara? "Jodå, men bara lite". Och så säger jag "men va tycker du om Ica kuriren?" De svarar: "den är jättebra, men jag ska inte ha den". Va i hela helvete? 
Nej jag sprang fram och tillbaka till toan för hade ingen lust att ringa... Hehe

Men så hade vi ju lottdragning. Och jag vann en glassmaskin! Med små söta bägare och skedar till. Jäklar vilken tur jag haft. Först vann jag hörlurarna, och sen glassmaskinen nu. Och då är vi ju ändå typ 50(st?) på jobbet, och var kanske vi har runt 20-30 lotter i snitt. Och första veckan var det bara 5 priser. Nu var det kanske 15. 

Sen höll jag på att missa bussen hem. Vi slutade tidigt, 25min tidigare. Men hade bara 7min på mig att gå till bussen. Annars hade jag fått vänta en halvtimme. Men tror ni inte bussen är 3min sen så jag kommer i perfekt tid så jag slipper vänta? Denna dagen blev bra. Och ikväll blir det bio, så bra start på helgen!


JUSTE, LÖNEN HAR JU KOMMIT OCKSÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela