Jennifer Andersson

Ibland är mitt jobb det bästa

Publicerad 2015-01-16 21:47:40 i Allmänt,

Idag har varit både en bra och dålig dag. Vi fick jättemycket telefonsvarare, så jag sålde bara 2 idag.. Men var ändå näst bäst med det hehe..

Men vi har ju haft lotteri den här veckan (vet inte om jag skrivit det?) i alla fall, så har vi fått lotter när vi sålt. Vi på Nykund har fått på varje sälj eftersom vi sitter på det "svåraste". De andra projekten har fått på vartannat eller vart tredje.

Så jag har fått 35st lotter totalt, med det var 1500 lotter som delats ut.. Så även om jag hade sålt typ bäst på Nykund denna vecka så var mina chanser att få en vinst ändå inte så stora.

Det var 5 saker att vinna. En kaffemaskin, en mixer, en högtalare, ett högtalarsystem till tv, och ett par blutouth hörlurar (som kostar 800kr på Elgiganten)

Jag hoppar över all spänning och berättar direkt att jag vann det sista som fanns kvar. Hörlurarna! Och de är jättebra! Så denna vecka har jag fått både 350kr i provision och ett par hörlurar värde nästan 1000kr. Ibland bara älskar jag mitt jobb



Har även idag varit och hämtat mina nya glasögon. 2000kr gick det på, fy f*n! Och så vill jag ha linser också... Varför föddes man inte med bra syn istället?!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela