Jennifer Andersson

Bra uppdatering nu

Publicerad 2015-01-15 10:07:55 i Allmänt,

Igår höll jag på att göra min bästa dag på jobbet! Sålde 4 första passet (vi ska ligga på 2, och det är bra) sen sålde jag 4 igen andra passet (vi ska ha 8 totalt under hela dagen) sen höll jag på att sälja mitt 5e. Och vad tror ni händer????....

Jo någon internetgenerator någonstans går sönder. Så alla kontor blir internetlösa. Så mitt i mitt sälj försvinner kunden... F*CK!!! 

Och det gick naturligtvis inte att laga felet, för man var tvungen att byta ut någon del. Och de skulle inte få tag på någon del förens tidigast idag på morgonen. 

Så vi fick gå hem efter att vara ha jobbat i 3.45 timmar, men vi fick betalt fördela dagen så det var bra.

Och jag fick ändå 192p (silver, och ligger man på silver hela veckan fårman 650kr i provision den veckan)

Just nu har jag 140p kvar till brons, därefter är det runt 200p tror jag upp till silver. Men har två dagar på mig så gör jag en till skitbra dag (har gjort två vänta dagar av 3 denna vecka) så blir de allt silver!

Så igår hann jag rida Chezter på kvällen. Red ett kortare "vanligt" pass. Han var helt okej, men det är så långt kvar tills det kommer kännas bra känns det som... Menmen

Nu på morgonen hjälpte mamma mig fixa stallet, Chezter vilar. Nu är vi påväg till bergvik för att shoppa lite innan jobbet. Har ju presentkort sedan i julas som man kan soendera lite på nu ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela