Jennifer Andersson

Slapp helg<3

Publicerad 2015-02-02 00:38:39 i Allmänt,

Jag tycker det är lite tråkigt att de senaste helgerna (sen nyår?) har varit ganska hendelselösa. Inte gjort något särskilt, eller ja någon bio ha har det blivit och lite mys hemma. Men inget kul med kompisar om man säger så..
I fredags blev det jobb och häst, gick sådär att rida. Konstigt när han vilade mån-tors.
Lördag red jag igen, gick rätt dåligt men jobba igenom han mer ordentligt. Sen fick han ha back on track täcket på sig under dagen.
Sen blev det stan med några förre detta kollegor, köpte ett halsband för 35kr(res) typ en kr med en hästskor i. Ödet kände jag och slog till ;)
Och ett par jättefräna "fladder" byxor. Köpte dem inte först för kände nja... Hehe.... Eee... Meeen... 
Sen gick jag tillbaka och köpte dem ändå! Jag och en kollega köpte samma men det är faktiskt inte helt lika. Inte riktgt samma mönster nämligen, coolt

Fre och lör kväll var jag hos pappa. Gjorde hemmagjord glass igår, mm.

Idag har jag haft det hur gött som helst. Vakna och somna om typ 7gånger (de var lite störtande) sen har jag börjat sett om alcatraz (stav). Åkte till stallet och slappade där för en gångs skull! Gjorde lite extra höpåsar, klippte man och redde ut svans. Rykta lite extra och myste lite. Sen fick jag min belöning i ett jättefint ridpass! Han var super idag. Och eftersom inte det är så ofta blir man alldeles lyrisk varje gång!<3 så imorgon ska han få vila, eventuellt en promenad.. Vi får se

Men på stan i lör träffade vi även två andra kollegor. Den ena (som blev föredetta kollega i tors..) fyller år på fredag. Alltså en dag efter mig. Och sen har en annan kollega redan fyllt. Så vi ska slå ihop och ha tredubbelt firande på fredag! Torsdag blir väl lite småfranska eftersom jag jobbar. Men lördag kan det få bli med familjen

Känner mig rätt frisk nu också så ska ta upp träningen igen. Sen är det nu över 8v sedan jag tog mina piercingar, så imorgon tror jag att jag ska försöka byta dem jag har nu mot några finare ;)



Kommentarer

Postat av: Corinne

Publicerad 2015-02-04 02:00:50

Har du tråkigt är det bara att ta tåget ner så hittar vi på ngt kul hihi ;) miss u

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela