Jennifer Andersson

Jag säger bara- herre. Gud

Publicerad 2015-02-20 20:35:58 i Allmänt,

Jag kan inte med tid beskriva hur lång och jävlig denna dag varit. Börja med att stress hämta pappas bil på hans jobb, stressa iväg för att köpa en jävla adapter till transporten eftersom den tydligen var försvunnen (och eftersom jag jobba tors och fick veta det på kvällen så fanns det inte en chans att jag skulle hinna fixa det på tors)

Sen sa de på ATG när jag ringde och beställde besiktningen- "för man betalar kontant på plats." 

Så fick be kassörskan på biltema att ta en extra 500 lapp eftersom jag var en kort. Så lyckas hon först slå på 400 istället, sen "ordna" hon det. Men när jag gick därifrån så stod det att de dragit 750 och inte 650 som det skulle vara. Men kanske bara internetbanken som är seg. 

Sen iväg och hämta en sjuk mamma, för tänkte då inte åka själv. Iväg till stallet. Och vet ni vad? Adaptern passa f*n inte.. Så fick åka utan den, gick so tur va bra det med.

Ringde jobbet (för var i upplösningstillstånd) och sa att jag inte orka komma idag. Tänkte först ljuga och säga att jag helt enkelt blivit sjuk. Men tänkte att ärlighet varar längst. Yyyeeee precis
Det var inte en god nog ursäkt till ledighet, eller ja hon skulle diskutera det med chefen. Flendbxicopfpsöaöq
Varför sa jag inte att jag var sjuk??-.-

Men sa att jag kommer när jag hämtat mig, det var ok.

Besiktningen gick bra, lite minus på tänder och ögon. Han hade kristaller så han ser lite dimmigt. Men inget var underkänt.

Sen skulle vi betala. Och då ör det en j**** A4 där det står "flr att hjälpa oss betala helst med kort och inte kontant" eller liknande. 
Så jag bara: "men ni sa kontant till mig" men kontant betyder enligt deras termer både konto och sedlar. Dikdkxkfdkeklwos

Sen stress till stallet, ut med hästen. Stressen byta om snabbt, till jobbet. Sålde faktiskt bra men det var avskyvärt. Men vi hade gå hem race så vi gick en halvtimme tidigare. Tack och lov... 

Sen hem en sväng, men åkte iväg till Friskis och körde skivstångspinning 90min. (Emma skit att jag inte hunnit köpa armbandet inför detta...)
Blev trött kan jag säga.

Sen till stallet igen. Mocka osv. Prata lite med Chezter. Han var hungrig sa han om och om igen. Så han fick faktiskt lite av kvällshöt innan jag åkte.

Nu har jag ätit och duschat, och nu ska jag se modern family som jag börjat om på. Är ju herregud hur många säsonger som helst ute nu..

Nu orkar jag inte skriva ett ord till, sängen 4ever<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela