Jennifer Andersson

Hur jobbigt ska de va..

Publicerad 2015-02-26 11:51:48 i Allmänt,

Om jag inte skaffar mig en egen bil kommer jag aldrig överleva vardagen. Mamma fu får sluta ta bilen, tänk på miljön!
Började dagen vid halv 8 imorse. Gick till bussen, gick från stan till gymmet. Gynnade med Emelie och Linnea, gick tillbaka till stan. Fick jättebråttom, men efter att en snäll farbror gått med på att jag fick gå före han i kön på Hemköp (jag hade bara en grej han hade en hel korg) så blev jag till och med 2min tidig till bussen mot jobbet. Så nu när jag kommer fram ska jag äta donken som jag också hann köpa. 

Igår gick jag ju fram och tillbaka till affären och köpte mig en god frukost. Tog på mig mina gympaskor för tänkte de måste ju vara bäst att vara ute och gå i. Istället för alla mina värdelösa tygskor osv som inte kan vara bra för fötterna.

Meen hann bara komma ungefär halvvägs till affären innan jag insåg att detta inte var någon bra ide. Och mycket riktgt när jag kom hen igen hade jag två blåsor på hällarna so gjorde jävligt ont. Så idag har jag gått sammanlagt 50min (om man inte räknar med de 20min på springbandet) för då blir det 70min. Med världens jävla skavsår på bägge hälarna. Det positiva är att nu har jag gått så mycket att det inte gör ont längre. High five på den...

Herregud kom på att det är ju fredag imorgon?!? Veckan har gått fort! Så imorgon efter jobbet blir det utgång med Corinne och några fler. Eller ja två hela pers till. Tror inte jag hinner gymma innan. Och börjar 9 så blir inget innan heller. Men får köra både lör-sön. Hade kunnat åka iväg någon mer dag under veckan om inte mamma haft bilen...

Annars vet jag inte hur helgen ser ut riktigt. Men något kommer man väl på att göra. Annars är det jävlig skönt att för en gångs skull göra ingenting. Men kanske ska försöka hälsa på farmor en sväng. Och gymma, och slappa. Annars orkar man inte med min vardag. Kanske hinna träffa Corinne mer. Och juste måste till stallet och ta kort på alla grejer. 100000990 saker som ska säljas... Snark men mer pengar i alla fall. Fast för första gången i mitt liv skulle jag vilja påstå att jag är rik haha ;)

Min arm när jag var som aktivast innan jag blev förkyld. Visst ser jag ganska biffig ut? Och ändå så är de hur klena som helst. Första gången det ser bättre ut än vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela