Jennifer Andersson

Helgens planer:

Publicerad 2015-02-13 09:02:38 i Allmänt,

Fredag
- jobb (såklart)
- Chezter skos, så han får vila
-fira min och fasters födelsedag hos pappa
- prova mina nya kläder+läppstift som jag klot från madlady och som kom igår. Ska lägga ut en bild på ett av läppstiften. Det är så awsome

Lördag
- träna (hade jag tänkt) typ skivstång
- ta fina kort med Chezter (är tanken)
- rida ut
- fira alla hjärtans dag med tremening. Blir grey bla blan filmen (kommer aldrig ihåg vad den heter, och kan inte stavat heller) kl 00 så nattföreställning. Hur kvällen blir innan vet jag inte , kanske middag med mamma/tremening. Pyssla runt icke vet jag

Söndag
- träna igen
- rida

Nu börjar jag, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela