Jennifer Andersson

Hallå hallå

Publicerad 2015-02-14 10:43:31 i Allmänt,

Ska väl börja med att säga glad alla hjärtans dag på er! Vet inte riktgt hur min dag ser ut. Nu sitter jag på gymmet, sen ska hästen fixas. Blir big en uteritt eller något i den stilen eller så får han vila. Vet inte än..
Sen så vill jag ta lite häftiga bilder med mitt nya smink och kläder. Hade ju velat ta med Chezter också. Men mamma jobbar till 22... Men ska kolla vad tremening gör under dagen. Så kanske vi kan ta en plåtning ihop ;)

Sen ikväll borde det bli en middag på resturang. Eller i alla fall typ Kina restaurangen på Skoghall. Med tremening.

Sen 00 ska vi se grey filmen, kommer bli så roligt. Även fast den tydligen inte fått så bra kritik. Men det betyder ju inte att man själv inte gillar den!

Vägde mig förresten imorse. Gått ner 2kg sen jag sluta träna. Alltså typ 2 kg muskler har försvunnit. Bajs också.. Men det år lugnt, jag jobbar på att få de tillbaka haha ;)

Fick lite gratis godis på jobbet idag. Men vi klara inte gå hem målet så vi sluta inte tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela