Jennifer Andersson

Livet är en gåva, men leva är något helt annat

Publicerad 2015-08-11 01:13:28 i Allmänt,


Hatar sådana här citat. Ååå finns så många vägar du kan välja. Går det inte att gå höger kan du gå vänster. Det är bara ett kapitel i livet. Bara vänd blad. Stängs en dörr öppnas en annan

Men eftersom mina vägar slutar i återvändsgränder så blir jag ändå tillslut stående på start igen. 
Och mitt skitkapitel tar tydligen aldrig slut. 
Börjar känns som att det inte kan vara många dörrar kvar att öppna nu

Sån klockren text. Kanske får bli en tatuering av denna. 

Okej men nu kör vi dagens positiva händelser då, får ju inte bli alltför negativ:
- jag behöver inte ens göra några tester. Är ju gött. Antagligen hade fysen gått riktigt bra men nu behöver jag ju inte ens försöka. Och vem vill bli "grillad" frivilligt? 
- betygen höll i alla fall. Var ju trevligt
- nu kan jag söka till gmu istället. Tre månader betald utbildning



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela