Jennifer Andersson

Upp och ner som en pannkaka

Publicerad 2015-04-27 09:41:24 i Allmänt,

Har varit en bra vecka träningsmässigt. Varit på gymmet 4 dagar, två pass styrka 2 pass löpning. 

Igår var jag även på badhuset. Inte varit där sedan de gjorde om. (Som var för typ 2-3år sedan!) simmade 50min. Först en kvart bröst, två "snabba" längder, två lugna. Sedan en kvart rygg, en längd utan armar. Sedan 20min bröst. Gillar inte direkt att simma, det går ju så jäkla långsamt. Skulle jag hamna i havet med en haj är det ju ingen ide att ens försöka simma ifrån den. Är man i skogen och möter en björn har du inte heller så stora chanser men man kan ändå försöka springa ifrån. Att simma ifrån en haj är helt omöjligt. Om man inte är en baddare på crawl (hur det nu stavas) och har tagit OS medalj typ.

Sprang 5km i lördags. Måle var att springa de på 25. Blev 28-29 tillslut... Råkade komma åt nödbromsen när jag skulle gå för att få ner pulsen så min tid osv försvann... Men lyckades hålla 11km i 5mim mitt i springturen som jag inte orkat innan. Så något positivt var det i alla fall. 

Men diet mässigt har det kollapsat sen i torsdags. Alldeles för mycket skit under helgen hehe. Men det ska det bli ändring på nu. 

Nu ska jag göra ordning mig för att åka till gymmet och träna med PTn, önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela