Jennifer Andersson

Sista dagen i frihet

Publicerad 2015-04-06 13:49:56 i Allmänt,

Imorgon är det jobb. Fyyyy fanannaanannanaanfn. Nej vill inte

Har strosat runt på stan och tittat på träningslinnen. Men hittar inget jättekul. Kanske hitta två som jag gilla på Intersport och då var det 2 för 300kr tror jag. Men nja, har inget shoppingsug alls idag. Mycket märkligt!

Kollat även efter en vattenmugg/termos. Ni vet säkert vad jag menar. Men hitta ingen sådan rolig heller, eller jo det kanske jag gjorde men tyckte det var onödigt att lägga pengarna på. Helt plötsligt har jag börjat hålla stenhårt i pengarna. Kanske beror på priset för PT, fy faaaaannnn det blir inget mer med det efter de 6 gånger jag betalt för. Får bli att låta storebrors kompisar få svartjobba lite hehe ;)

Har på tal om träning gått ber 2kg på två veckor. Tycker jag är bra gjort.
Har i alla fall köpt en Träningsloggbok idag. Och en chokladkaka på lagerhouse, hihi

Sen har jag blivit halvsjuk. Har inte direkt ont i halsen, men den är ändå irriterad. Sen är jag inte direkt snuvig, men nästan. Sen känner jag mig rätt trött/sliten i kroppen. Men kan ändå inte säga att jag känner mig sjuk. Mycket konstigt. 
Jag har varit på gymmet 4 gånger denna vecka. Men kör alltid gym-vila-gym-vila, osv. Så har alltid vilodag dagen efter gymmet. Så borde inte tagit ut mig för hårt. 

Det kan ju vara så att jag förbränner det dåliga fettet och att det är en massa slaggprodukter som släpps lös då och att det är därför jag känner mig hängig? Eller? Min teori i alla fall. 

Annars då? Vet inte om det är något mer. Har haft en bra påsk, god mat och hängt med familjen, träffat Maria och bara njutit som faaaaan av att vara ledig. Mycket svärande blev det känner jag..

Men imorgon blir det jobb, buhu. Men i alla fall bara 4 dagar, men ändå. Dags att skaffa nytt jobb, dirr. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela