Jennifer Andersson

Röra röra och röra på sig lite mer

Publicerad 2015-04-03 10:27:18 i Allmänt,

Hej igen typ en vecka senare. Menmen så kan det bli.
Hur har min vecka varit då? 
Jo tack helt okej så långt. Jobbade bara mån-tors och dessutom 9-17.45 igår så hade kvällen ledig tack och lov. Finns ju inga mer pissiga tider än att jobba 12-21! Men har börjat ta tag i jobbsökandet nu. Fick ett bakslag eftersom de la ner kundtjänsten på telia i Karlstad som jag sökt till. Skit också. Men har två jobb annars jag sökt. Hittills

Annars har jag varit på gymmet hittills två dagar denna vecka. Ska dit om en stund igen. Var på en fatscan i tisdags. Och nej det blev inte bra. Väldigt snopet men jag har mer fett på kroppen än jag trodde. Så för en gångs skull ser det bättre ut än vad det är. Men hade väldigt lite dåligt fett i kroppen. Och det var ju ett plus. 

Jobbet den här veckan har gått skit (blir ett hoppigt inlägg detta) men vi har bytt manus och ingen får det att funka. Så jaja jag har timlön så skit samma. 

Sen höll jag på att dö igår. Är den veckan i månaden och brukar bara ha ont i magen dagen innan. (Vilket var i ons) så igår tog jag inte med några värktabletter till jobbet. BIG MISSTAKE

Jag började få ont efter typ två timmar på jobbet. Sen blev det helt fruktansvärt. Jag kunde inte koncentrera mig för 5;öre. Inte heller äta min lunch för det gjorde så fruktansvärt ont. Inse att jag aldrig kommer kunna överleva utan värktabletter. Var nära på att jag fick dra hem. 
Men fick kalla ut "ambulansen" och fick mina tabletter.. Ojoj vilken lättnad! 

Igår kväll var Maria här, så vi åt potatisgratäng och rostbiff (mmmm) och sen "nyttig" (enligt Maria) glass till efterätt. Sen spelade vi lite Nintendo 64 <3 men måste köpa nya dosor då två är spårlöst borta och en är väldigt seg så den är glapp eller något sådant.

Maria visade mig även runt i antagning.se;s värld. Så har nu sökt till typ 5 jurist utbildningar, 3 rättsvetenskaplig, någon kriminolog, en socionom, och sen.. Eee.. Det var 12 sammanlagt i alla fall! Så får vi se hur det blir om jag kommer in och om jag tackar ja.

Sen såg vi after earth (redan sett den men den är bra!) och sen var de dags att gå och lägga sig inför idag. 

Idag bli det:

- gym
- stan
- fota med tremening?
- handla
- fixa inför påskmiddagen imorgon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela