Jennifer Andersson

Måste man gå så måste man gå

Publicerad 2015-04-29 11:52:28 i Allmänt,

Hur ska jag börja? Vissa människor tillåter Gud ha djur. Jag verkar inte vara en av dem. Alla kattgrejer är fixade, matskålarna kom fram till Ica igår. Men... Alltså va i helvete är det med denna värld

Men annars är ju livet roligt. Tränat 3 dagar i rad. Imorgon blir det igen. Sen tors-sön eller fre-sön åker vi till mormor och morfar. Ska bli skönt med en helg ute på landet, bara njuta. (Kanske kan höra om de har någon granne eller så som vill att jag går ut och joggar med hunden en sväng? Ja jag saknar djur något enormt) 
var hos Maria igår, såg på got. Hon bjöd på Sibylla. Så snäll! (Eller? ;) )
Och då fick jag hälsa på hennes vovve/marsvin Elvis. Insåg då att han är det enda djur jag träffar nuförtiden. :(

Nu sitter jag i solen utanför jobbet. Är redan 95% säker på att jag kommer få en bra provision denna vecka. Det år ju kul i alla fall






Kommentarer

Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Publicerad 2015-04-29 12:33:34

Haha älskar minion-bilden.

Postat av: Corinne

Publicerad 2015-05-02 01:00:33

Vad hände med katten? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela