Jennifer Andersson

Jag kommer och jag går

Publicerad 2015-04-22 23:02:13 i Allmänt,

Men några rader kommer ändå. Vad ska jag skriva? Min kissekatt ska hämtas om 2v och 3 dagar. Ska bli skönt att dra iväg, även fast det bara är till Stockholm och bara över en dag. 
Sen har jag satsat fullt på min träning nu. Köpt nya springskor (känns knappt att man har dem på sig!) sen är jag på gymmet 4 dagar i veckan. Körde ett pass med tränaren i måndags, sen körde jag själv igår. Och dagen igår... Har aldrig haft sådan träningsvärk förr. Fick dra på mig heat lotion med alovera både på jobbet och innan jag skulle gå och lägga mig. Så idag fick det bli vilodag, armarna har jag haft go träningsvärk i idag. Men resten av kroppen har varit bättre i alla fall. 

Imorgon ska jag träna halv 7 på morgonen. Jag inser att jag måste ha något att vara riktgt besatt av, annars är det illa. Förr var det häst, nu träning. (Och katt!<3) 

Sen ska jag och tremening på någon föreläsning om eget företagande mellan 9-11. Det var gratis och tja, det kan väl vara intressant. Sen jobb, som bara känns tyngre och tyngre. Eller nja börjar bli totalt likgiltig. Kulkul.... Fattar inte hur jag ska kunna sitta inne och ringa hela dagarna mitt i sommaren... 

Var det något mer? Jo jag ska börja ta tag i simningen också. Inte gjort det än. För jag hittar inte min baddräkt, den som kostade 400kr på stadium som jag använt en gång. Jag tänker bara inte köpa en ny, när min borde finnas någonstans! Sååååå irriterande, ni anar inte.

Sen har jag hittat världens bästa recept på nyttiga chokladbollar. Nu kommer jag kunna överleva min nyttiga diet hehe

Såhär ör receptet:

Ca 1dl russin (i originalet var det 8-10 dadlar. Men de tänker jag inte ha..)
2,5dl havregryn
2 matskedar kaffe
Drygt 1dl kokosfett
1 matsked kakao (var två i originalet, men en är lagom, eller till och med drygt en)
1/2tsk vaniljpulver (var ett kryddmått, men känns lite lite)
Lite honung

Mixa allt i en mixer, och så har man nyttiga men ändå rätt goda chokladbollar! Om de är godare än vanliga? Nja kanske inte men de är ett väldigt bra allternativ och ändå goda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela