Jennifer Andersson

Veckans uppdrag!

Publicerad 2014-09-22 15:08:57 i Allmänt,

Ditt skrivuppdrag för den här veckan är just att försöka besjäla ett föremål. Det kan vara vad som helst i din omgivning. Något i din väska, Ett par skor. En fåtölj. Allt kan göras levande. Skriv en kort berättelse utifrån det valda föremålets perspektiv. Låt föremålat känna, se, uppleva, minnas osv. Skriv gärna i jag-form (första person).
 
Läste det nyss, så har inte kommit fram till någonting än. Men har en vecka på mig, det kanske inte låter som någon rolig uppgift men jag är faktiskt väldigt taggad på att sätta igång! Tror detta kan bli riktigt bra. Blir jag tillräckligt nöjd med den så kanske jag publicerar den här!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela