Jennifer Andersson

Vad händer nu

Publicerad 2014-09-19 12:37:48 i Allmänt,

- jag har arbetsintervju nästa vecka tis-ons mellan 16-21.. Eller inte bara intervju utan info om företaget och sljarteknik osv. Ja det är ett telefonförsäljarjobb, inte vad jag hade tänkt fortsätta med men man får ta det man kan få!

- annars så har jag varit på arbetsförmedlingen, ska få praktikplats nu (om jag inte får jobbet). Sökt på bik book och vila (inte bara för att det skulle vara roligt med personalrabatt, vill kunna skriva kassavana på mitt cv också)

- sen har jag anmält mig till en kurs på högskolan "att skriva för barn och ungdom" som pågår under 2,5månad på distans. Det ska bli såå roligt!

- hästen går det både bra och dåligt med. Eller ja ena passet känns han superfin och andra känns det åt helvete. Det känns som om vi hela tiden tar ett steg fram men lika snabbt tar ett tillbaka igen. När jag funderar på det så är han fin nu, jag kan rida på vanligt tredelat oavsett om jag hoppar eller inte. Men samtidigt kan det kännas det som att jag inte alltid får han att jobba genom hela kroppen som jag fick förut. Är det inte det ena som inte funkar så är det något annat. Ibland undrar jag ifall jag gör ett bra jobb eller inte, och då kan jag ena dagen vilja tävla och nästa undrar jag hur jag tänkte eftersom jag bara kommer skämma ut mig om jag försöker igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela