Jennifer Andersson

This or that..

Publicerad 2014-09-11 16:23:28 i Allmänt,

Just nu vet jag inte hur mitt liv ser ut, eller hur jag vill att de ska se ut! Ena stunden vore det drömmen att åka iväg och jobba utomlands, som voluntär kanske i kina eller australien och jobba med pandor eller andra djur. Eller varför inte åka till kanske England och jobba i toppstall där! Fanns en hel del annonser ute om just hästskötare utomlands just nu.
 
Annars kan man ju försöka få livet att bli mer "ifyllt" hemma, men hur jävla lätt var det då?-.- subway var det som nästan gick i lås. Fick komma på intervju, fick provjobba, gjorde bra ifrån mig... Men så nä de andra måste ha varit ena riktiga superpowerjobers....
 
Så nu har jag sökt jobb på teknikmagasinet i karlstad som sökte extra arbetare över jul och typ 50%. Har ju säljarerfarenhet så kom igen nu! Sökte även till XXL, och.... Det kanske bara var dem två..? hehhe
 
Fyllde även i min "sida" på arbetsförmedlingen, var ju utskriven ett tag i all fall. Men nu är det in igen. F*CK
Ska nog sätta mig nu och söka jobb utomlands också, så får vi se.
Hur kul vore det inte????
 
men man måste komma till ett bra ställe också, inga djur i bur tack! (bur och inhägnad kan väl gå)
 
men alltså så fint!! ee ja precis jag prata om noshörningen.. också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela