Jennifer Andersson

Ett snabbt hallå

Publicerad 2014-09-29 22:04:33 i Allmänt,

Kan sumers helgen som att på fredagen blev det ju jobb sen fixa hästen. På kvällen skriva lite sen rätt tidigt i säng. Lördagen var proppad. Tränade, red, fixa stallet, skrev, sen gick jag och Maria och skulle ta "en" öl på lepercan (skriver som det låter...) tog inte så många men inte druckit på såå länge eftersom jag var (hehe är..) fortfarande fattiglapp nummer ett. 

Så slutade med bakfylla, halvförkyld, dödstrött och sådan träningsvärk att jag knappt kom upp ur sängen på söndagen! 
Kan säga att jag idag fortfarande har träningsvärk och fattar inte hur jag alltid kan bli förkyld när jag börjar träna!? Men är bara pytte snorig och lite nysig idag så blev ingen större grej i alla fall..

Men red faktiskt lite dressyr igår, skulle hoppat men jag kunde helt enkelt inte.. Fan inte lätt att börja bli gammal.. Huhu nej 20 är ingen ålder!

Idag har Chezter fått vila, så gjorde hö så det finns fram tills på fredag. Lika bra så spar jag tid under veckan.

Även fått min andra skrivuppgift, ska försöka lägga upp den imorgon. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skiva...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela