Jennifer Andersson

Men hallå

Publicerad 2014-10-26 18:48:05 i Allmänt,

Tiden flyger verkligen förbi! Så himla svårt att klämma in något, det lilla "extra" jag unnar mig är att hinna se ett avsnitt Dh när jag äter frukost nummer 2 efter stallet på vardagarna. Annars seriöst så är varenda minut upptagen!

Helgen har varit grymt rolig i alla fall! Firmafesten i fredags var skitkul! Gratis dricka, tacobufe och halloweentema. Vi hade alla riktgt roligt, så slutade med att jag sålde min biljett till nöjes för 300kr. Så inte bara fick jag gratis dricka och mat, jag tjänade dessutom nästan 125kr haha!

Igår blev det bio med en jobbarkompis, Dracula filmen. Sevärd kan jag säga, sen töla vi ett tag innan jag kom hem och såg flera avsnitt Dh.

Idag blev det sooovmorgon, passade farmors hund så vi tog en långpromenad på över en timme. Chezter fick vila men har gjort allt hö så det finns i veckan. Har bestämmer för att försöka hitta en medryttare nu, 1-2gg i veckan. Går inte annars!

Nu sitter jag på gymmet, blir ett gympa station pass. Aldrig varit på förut så blir intressant. Sen hem och skriva en hel text om en "läskig" miljö, inte börjat så kommer bli kul..





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela