Jennifer Andersson

Döda fiskar

Publicerad 2014-10-30 10:49:06 i Allmänt,

Herregud vilken dag det var på jobbet igår! Vi har haft nya igår och dagen innan, som vi ska "lära upp". Men vår coacha var missnöjd med oss i förrgår, men som han sa då "ibland går det trögt men det gäller att bryta tränden". Men igår var han mer än missnöjd med oss. Vi har ju alltid uppstarten innan passen (då vi summerar föregående pass, får upp ångan, får roliga tävlingar osv) men igår bestod våra uppstarter av bara en massa negativ kritik. Vi var som döda fiskar, gjorde inte tillräckligt och var inget bra föredöme osv. Hela dagen lät det så. Vilket var förvirrande då han aldrig varit butter tidigare. Herregud ta det lite lugnt kände man..

Vi hade bara en enda tävling under hela dagen (vilket vi aldrig haft, vi brukar ha någon mer småtävling i alla fall) och det var att vi skulle sälja 12 eller fler, och fick 5p för det (som är jättelite)

Dagen slutade med att två sålde 12, resten mellan 4-8 typ. Jag sålde 11, inte alls bittert..

När vi slutat hade vi ett litet "krismöte" på parkeringen, jag och några kollegor. Två hade fått varning, en från vår grupp och en från en annan. Men jag sitter förhoppningsvis säkert, har inte gjort alls många dåliga dagar under den månad jag varit där. Max 3 typ, så känner mig hyfsat säker. Men blir pirrigt att gå till jobbet idag, för det har ju varit så bra stämning hittills. Så hoppas det får hålla i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela