Jennifer Andersson

Buss förvirrar

Publicerad 2014-10-13 12:11:46 i Allmänt,

Idag provade jag äntligen att ta 900 till jobbet. Har ju fram tills nu tagit först 902 in till stan och sen Karlstads buss ända fram till jobbet (hållplatsen är precis utanför) men en på jobbet som bott på hammarö idiotförklara mig i fredags (men vänligt haha) och sa just det att jag borde ta 900 så slipper jag åka runt så.

Så gick till 900 11.30, den åkte 11.40. Och jag tänkte att jag alltid åkte den tiden? Men det gick inte ihop eftersom det tar över en timme i "vanliga" fall!

Efter någon minuts grubblande kom jag på att jag brukar åka 10.40 med 902, så åker en timme senare nu. Halleluja! Nu kan jag vara i stallet 7 från och med nu, kanske till och med halv 8!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela