Jennifer Andersson

Alla är jobbiga, utom jennifer! (Haha)

Publicerad 2014-10-02 20:23:46 i Allmänt,

Vad kunderna brukar säga (vare sig de tar det eller inte)

- du är rar
- du är bra på det här
- du kan verkligen din sak
- du är jättetrevlig
- du kan verkligen övertala
- kul att du ringde 

Några andra varianter: (som både är bra och mindre bra?)
-jäklar, du övertala mig
- jamen om du tjatar så så får jag ta det
- men då tar vi väl det då

Några av kunder som jag inte trodde jag skulle sålt på: (men gjorde ändå)
- en som absolut inte skulle ha någon, för hon skulle spara till en tvättmaskin
- en massa som sagt tvärnej först. Det är säkert 80% som säker nejnejnej men ändå blir det ett ja tillslut
- flertal som redan har för många tidningar
- några med dålig ekonomi
- några som inte har tid att läsa
- några har även inte gillat tidningen så värst mycket

(Oftas kan det vara en kombination av argument för nej också, men är jag i mitt esse får jag alla att gå från nej till ja)

Har bara fått ett "värre samtal" någon lustigkurre som spelade förståndshandikappad i mobilen, stackarn fatta inte att han gjorde bort sig själv. Jag la helt enkelt på








Kommentarer

Postat av: ems

Publicerad 2014-10-03 10:21:26

åh så kul att det går så bra!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela