Jennifer Andersson

Nämen hejsan

Publicerad 2014-11-24 23:17:03 i Allmänt,

Kände att jag skulle skriva ett litet nattinatti inlägg. Vad jag ska skriva är frågan..

Kan börja med att jag längtar mycket tills på torsdag. Då drar jag iväg till Helsingborg! (Hur jag med världens sämsta lokalsinne osv ska klara mig ända ner dit själv är frågan) jag har ju en förmåga att... Va ska man säga?? Jag vet inte men ett litet äventyr kommer det att bli. Jag ska ju åka tåg så till och med jag borde hamna rätt tillslut. Skulle inte förvåna mig om jag frågar någon om rätt väg till tåget och de pekar mot något tåg jag redan gått förbi eller liknande. Riktgt simpla frågor så de tror jag driver med dem.. Haha spännande detta

Sen är jag hos Emma tors-sön. Vad vi ska göra har jag ingen aning om. Allting på en och samma gång! Jag kommer ju ha cash (<3) så det är bara att börja spendera. Julshopping, middag, mys, fest var det kanske, shopping, köpa något mer för att jag inte kan hålla mig.

Så jobbar bara mån-ons denna vecka. Idag sög det, fick iväg två Nykund på hela dagen (fick 36p, första provision ligger på 112) bajsdag alltså. Kul start på veckan!
Men vi skulle få nytt material imorgon (troligtvis..) så får se om det går bättre.
Förra veckan blev jag dryga 100p från provision, drygt för jag var såå nära.

Chezter hopptränade jag med igår, klippte han i lördags så han var pigg oc glad på träningen! Lite för pigg kanske då och då men gick både bra och dåligt som vanligt tillslut. Nä men det är svårt för han ibland att byta galopp över hindren, i alla fall över sockerbitar av någon anledning.. Sen hoppa han jättefina språng på en oxar typ hela tiden.

Men denna vecka får han lite "vintervila". Gick ut och gick med han idag, sen vaccinerades han också idag så ska gå med han imorgon också. Onsdag joggar jag kanske lite lätt. Torsdag ska jag också försöka hinna jogga. Men sen fre-lör har mamma hono då får hon gå med han (så du vet det mamma, tack på förhand <3) söndag kommer jag hem så jag kan fixa honom, troligtvis kommer jag inte orka/hinna jogga. Beror på hur trött jag är och så har jag sista uppgiften på skrivkursen att göra! 





Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-11-29 11:11:59

Saknar dig fina! :( Ha det jättekul med Emma! Ni får ha dubbelt upp roligt för min skull oxå!!

Svar: Saknar dej med såå mycket! :,( lovar vi slår på stort!.. :)
jaepisode.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela