Jennifer Andersson

Då är man på miljon

Publicerad 2014-11-03 22:44:11 i Allmänt,

Idag var det lite småkaos först på jobbet. För mig började det redan innan, fick springa till bussen för att inte missa den (fy f*n för att springa till bussen, bland det värsta som finns)
Sen kom jag till jobbet. Då grabbar miljons ena coacha tag i mig precis när jag hunnit hämta mina saker- du ska till andra hallen till miljon. (Hallelujha)

Så jag och tre till fick gå till miljon. Tre (?) hamnade på Telge energi, en hamnade på illustrerad vetenskap. En fick ta över och bli coach för kryss och knåp. Och vår fd coach blev coach för Telge. Och kryss och knåp är nu bara nya. 

Så jag sattes alltså på miljonlotteriet kalla (de som aldrig haft lotterna förr) sålde en varje pass. Så tre totalt, det är ok för det är min egen lön. En till sålde 3, de andra två sålde noll. Och den som ojdå sålde tre har varit liknande säljare förr. Så tycker jag gjorde rätt bra ifrån mig ändå. Men miljon har en hel A4 i inspelningamanus, jävlar vad stressade det var att ta sig igenom!


Chezter fick vila idag, blir att gå upp innan jobbet och rida imorgon i vanlig ordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela