Jennifer Andersson

Ärligt vart tog helgen vägen?!

Publicerad 2014-11-02 22:53:36 i Allmänt,

Jag har ju knappt hunnit göra något.. I fredags hade jag och lillebror filmkväll. I lördags var jag och träna på Friskis, tog en lur i soffan efter det, red Chezter, vi var på kyrkogården och tittade. Väldigt fint! Tog ett härligt bad när vi kom hem, sen film igen. 
Idag har jag hopptränat (gick både bra och dåligt, samma som det brukar. Alldeles för lång=skit, sitter ihop=allt går klockrent! Dags att kolla på nytt bett..) 

Efter det har jag läst, kollat på hoppning från Frankrike eller vart det var. Och åkt tillbaka till stallet och smörjt alla träns och gjordar, och gått en halvtimme med hästen. 

Avslutade kvällen med att skriva texten till kursen. Sätter ut den här imorgon! 

Men ärligt, helgen försvann i ett naffs. Allt går superfort nu. Hinner inte med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela