Jennifer Andersson

Vilken härlig dag!

Publicerad 2014-03-25 11:00:57 i Allmänt,

Vilken bra start på dagen. Har fått in lön på kontot, så känner mig nästan rik!!

 (Vilket jag inte direkt är men om man tänker på vilken fattiglapp jag blivit sedan posten la ner.. Då är jag stenrik nu)


Sen är det kanonfint väder och hästarna har äntligen kunnat komma till sina vanliga hagar utan att gå med lera till knäna! Var ett glatt gäng som kom ut imorse! Rullade sig och gjorde glada krumsprång, märktes att dem njöt av utrymmet.

Och nu så jobbar jag ihop lite pengar till nästa lön (ljuvliga ord) även fast det kanske blir runt en veckas jobb på en månad så blir det ändå lite pengar. Det räcker till hästen och lite extra över till mig i alla fall!

Efter jobbet ska det bli en promenad med pollen i det fina vädret, och ikväll ska det ses på ryttareliten och renees rubriker.

Hoppas ni också får en bra dag!


Hur sött täcke?! Chezters ländtäcken är typ dubbelt så stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela