Jennifer Andersson

Glad häst idag

Publicerad 2014-03-22 22:00:53 i Allmänt,

Herregud vilken energi det kan finnas i hästen ibland. Taggad ut i öronspetsarna och var i spänd förväntan på... ingen aning men taggad var han! Laddad vad vi än gjorde, börja krumbukta med galoppombyten osv så fort vi passerade något annat ekipage.. Visst är det kul att han är "glad", men att ha en häst på tårna i 40min är lite frustrerande tillslut. När man travar av är det ju skönt om hästen faktiskt kan nöja sig med att jogga. Men chezter ville hellre prova på sin travkarriär på slutet. (suck)
Det roliga var att han var jättefin mot de små hinder vi hoppade, väntade jättebra och vi rullade bara över. Ingen övertaggad chezter mot dem inte, kul att han var lagom pigg på någon del!
 
Corinne var med och tog lite kort, korten i sig skulle väl blivit bra om inte jag ser ut som ett riktigt mongo på ALLA bilder. Riktigt hemskt!
Okej chezter såg lite knäpp ut på några också, men så kommer de bilder som han ser riktigt FIN ut på, men jag ser ut som om någon har gjort hela mitt ansikte förlamat.. Bättre när jag är på marken för då kan jag hålla ansiktet i styr!
 
 
Gjorde bilderna lite "speciella", kan vara kul med lite variation

-Här kommer...dumdumdum.... CHEZTER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela