Jennifer Andersson

Tjenamors

Publicerad 2014-06-26 10:11:36 i Allmänt,

Idag står stall och jobb på schemat. Ska rida galoppbommar tänkte jag idag. Hoppas de två små sockerbitarna står kvar på fibern så tänkte jag lägga travbommar mellan så han får bli lite lydig.

Fick min lön igår också, känns nästan lite konstigt att få lön igen! Även fast jag bara jobba halva maj så blev det ändå lite pengar i alla fall att röra sig med (efter att hästen tagit upp sin del)

Har även blivit duktig och börjar springa nu. Förra veckan sprang jag 2,5 på kilene och körde ett kortare styrkepass efteråt. Och i tisdags var jag och gjorde samma grej. Ska springa på fredag igen, det ska vara minst två gånger i veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela