Jennifer Andersson

Dagens plus och minus

Publicerad 2014-06-28 16:54:08 i Allmänt,

-
# vi hade ingen mjölk imorse.. Det går inte att dricka kaffe utan mjölk!

# jag fick cykla fram och tillbaka till stallet i spöregn

# hästen var trött och less på vädret så skritta en timme idag (hade bara blivit tjafs annars..)

# och naturligtvis var det dressyrträning i ridhuset så fick skritta ute i spöregn!

# när jag kommit hem var alla kläder dyngsura. Fick hänga jackan ute då det droppa om den. Tror ni inte någon jävla mördarinsekt (kanske ett bi eller humla?!) sticker mig något så in åt helvete i armen och på benet!

# så nu har jag två ömma bulor på armen och benet. Har aldrig blivit stuken förr men naturligtvis ska det komma på årets blötaste dag..

# jag kan inte springa på kilene för himlen har öppnat sig för all evighet..


+

# jag ska äta pizza snart

# Chezter är nöjd och såtr inne med back om track täcke

# pappa ska handla räkor ikväll

# ikväll ska jag och Maria mysa med något som jag inte vet vad än




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela