Jennifer Andersson

Mina ben är helt slut..

Publicerad 2014-07-05 18:15:15 i Allmänt,

Men det är inte pågrund av mitt och chezters pass, red i ridhuet då det var så varmt och en massa insekter var som en svärm runt oss. Var kom dem ifrån?! var ganska mycket insekter i hagen också så släppte ut han med flugtäcke plus massa flugspray efteråt.
 
I alla fall så var han super fräsch idag! Märktes inte att han varit dålig, fast det märktes att jag inte ridit på en vecka. Var lite vildhäst över han idag. Pigg och glad kexchoklad!
Men som sagt han är back on track, så blir att ta det lite lugnt imorgon också och sedan är det att rulla på som vanligt nästa vecka. Ni anar inte hur skönt det är!
 
Har fått räkningen för veterinärbesöket i lördags också.. 5300kr.............. Tur han är försäkrad! (För har ju inte fått räkningen från ATG heller..)
 
ndhuhveriuhjgrehbgvrtbnerbtjvwpotkbvpot4rjbgvjribjvrbr...
 
Istället för att ligga 950kr plus som jag trodde först ligger jag nu minus, ordentligt minus. Precis när min ekonomi höll på att vända till plus igen! Ska försöka få veterinär räkningarna på avbetalning, annars blir det intressant!
 
Nu kom jag på att jag kanske ska förklara rubriken också. Jag har varit ute och sprungit på kilene, bara 2,5km men jävlar vad jobbigt det var ändå.. Sprang ju bara en gång förra veckan så är lite för oangagerad i min träning känner jag.
 
Men nu är i alla fall mina ben helt slut och jag är nöjd att jag kom iväg överhuvudtaget. Hann sola lite också så kanske blivit en halv nyans brunare??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela