Jennifer Andersson

Idag är det torsdag

Publicerad 2014-07-03 17:19:02 i Allmänt,

Och jag startade dagen vid 8. Då jag skulle ringa och ta bort tiden på hästkliniken eftersom Chezter är bra igen. Ringde 10 gånger mellan 8-8.45 och tillslut kom jag fram.
Sen låg jag kvar i sängen till halv 1!

Men sen kom jag upp, mamma bakade bullar så åt macka till frukost och sen två degbullar till efterrätt, mums!

Hunnit med hästen idag också, mamma gick ut och gick med han medan jag fixade stallet. Han hade varit tittig ute i blåsten så han är allt pågång igen!


Nu sitter jag på jobbet, ikväll ska det bli afterwork. Vi ska hem till en arbetskollega och sedan till Putte i parken. Förra afterworken blev inställde så får se om det blir något idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela